Παράδοση προϊόντων
H παραγγελία αποστέλλεται μεταξύ 1-3 εργάσιμων ημερών, αναλόγως την περιοχή και την ώρα της παραγγελίας. Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς. Σε αυτήν την περίπτωση το www.HellenicTastes.gr συνεργάζεται με συγκεκριμένες εταιρείες courier και μεταφορικές. Σε αυτές παραδίδει την επόμενη εργάσιμη τα προϊόντα οι οποίες αναλαμβάνουν τη μεταφορά στον τελικό καταναλωτή. Σε περίπτωση που επιθυμείτε μεταφορική εταιρεία της προτίμησής σας με την οποία το www.HellenicTastes.gr δε συνεργάζεται τότε τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν το πελάτη.
Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους: Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας. Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τη μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ.: τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι στα ενημερωμένα.
Επιστροφές – Αλλαγές προϊόντων.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 15 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν. Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου. Η διαδικασία της επιστροφής είναι απλή και γίνεται πάντα κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με εμάς, στο τηλέφωνο 6971619987. Εν τάχει, η διαδικασία αλλαγής έχει ως εξής: Μας αποστέλλετε το προς αλλαγή προϊόν με την courier χωρίς κανένα κόστος μεταφοράς. Με το που θα παραλάβουμε το προϊόν ελέγχουμε αν πληροί τις προϋποθέσεις. Αν τις πληροί, σας αποστέλλουμε το νέο προϊόν. Το κόστος αποστολής του νέου προϊόντος το επιβαρύνεστε εσείς και είναι 5 ευρώ εφόσον σας αποσταλεί με την courier.
Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη. Αυτό σημαίνει:
Να μην έχουν φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.
Να είναι σε άριστη κατάσταση (με την εργοστασιακή τους συσκευασία δηλαδή κουτί ή ζελατίνα)
Να συνοδεύονται με όλα τα έγγραφα με τα οποία παραδόθηκε το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής,Τιμολόγιο κ.ο.κ).
Να είναι σφραγισμένη η συσκευασία όταν πρόκειται για τρόφιμο.
Αν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, μπορείτε ελεύθερα να το αποστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.
Σημειώνεται ότι τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει να αποστέλλονται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ στην Θέρμη Θεσσαλονίκης, Κολοκοτρώνη 33, ΤΚ 57001 με courier και χρέωση παραλήπτη.
Σε περίπτωση που πελάτης επιστρέψει προϊόν σε διαφορετική διεύθυνση από την ανωτέρω, θα προκύψει επιπλέον χρέωση 5€, που αφορά στα μεταφορικά που θα προκύψουν για την επαναπροώθηση του δέματος στον σωστό προορισμό.